Support/Reservdelar

Här har du möjlighet att fylla i ditt ärende / reklamation online direkt till Kundsupport
Här kan du även beställa reservdelar till din köpta hall (ange då modellnr samt vänligen ange delens/arnas part nr/beskrivning och antal , du finner detta i partslist i medföljande manual)
Vid godsmottagning, ber vi dig att gå igenom alla paket för att upptäcka eventuella fel eller brister i godset.
Skadade eller ev saknade delar måste reklameras inom 14 dagar.
Om ngt är skadat så skall du ta bilder och sända till oss så hanteras ditt ärende snabbare samt att det är ett krav fr fabrik/tillverkare/speditör.Du kan sända dessa per e-post (eller via MMS från din kameramobil till
info@coverstore.se istället för telnr)

 

Kundinfo
Namn
E-post
Tel.nr.
Ordernr (eller Fakturanr)
Ange orsak / händelse  
  Varan har inte levererats

Varan har levererats,men det saknas en/flera låda/or



Varan har levererats men det saknas delar i förpackningen
Var vänlig ange delens/arnas part nr/beskrivning och antal (titta i partslist i medföljande manual)


Defekta delar/transportskadade delar
Var vänlig ange delens/arnas partnr/beskrivning och antal
Övrig info/meddelande till Kundtjänst
SKICKA! Du blir sedan dirigerad vidare till första sidan när ärendet är skickat.